האורגזמה של הנשים קשורה למשהו יפה ויוצא דופן, עם אחת הזיכרונות שלו, הגוף מיד מגיב מתוק, כפי שאנו מביעים, האי. מישהו אפילו פרפר בבטנה, הוא התעורר. אבל לא מספיק של הגברות, בסופו של דבר, זה יודע שיש כמה סוגים של אורגזמות וכולם זורמים בדרכים שונות ולהשתמש בחלקיקים שונים של הגוף.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה הדגדית 2 אורגזמה נרתיקית 3 אינדיבידואליות, כפי שהיינו מדברים, אורגזמה הרחם

סקסולוגיה, אורגזמה ובריאות נקבה קשורות באופן בלתי נפרד מהדרך. לאורגזמה יש משמעות מיוחדת לבריאות הכללית של הנשים, השפעה זו והתמכרות כדי לדבר לחקור סקסית. כמובן, כולנו יודעים היטב כי המומחים באמנות בולטים כמה סוגים של אורגזמות של נשים, העיקרי שלהם הוא: הדגדגן, נרתיקי ורחם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

... Читать дальше »

Просмотров: 822 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

בכל פרק של "סקס בהתמוטטות", היה קארי ברדסצ'וב זמן לשאול את השאלה בעמודה הקבועה שלו, ואנחנו נהיה כנים, החלק הזה היה ברגע שאנחנו איסוף, אחד מאיתנו הכי הרבה שלנו לבדו אומר אוהבי טלוויזיה צפייה בטלוויזיה.

התוכן של המאמר

1 10 שאלות מאופן שבו כולם יודעים את הסדרה הדתית ביותר על סקס

חלק מהשאלות שלה היו מצחיקות, חלקם מפורשת, וכמה אכזרית, וכפי שהנהגה, בעייתית. המהדורה שלנו בחרה 10 בסוגיות המעניינות ביותר, העיקריות והשרפות ביותר שקארי ברדשוב. ולא כללים אלה הם, מה צריך סוף המשחק הזה? אולי כדי לשמור על ידידות אחרי, COC אנחנו רגילים לקרוא, סוער יחסים?שוב, תשובה מסוימת לשאלה זו נראה לא, אבל זה בהכרח בוער. כמה אנשים, לשים את זה בעדינות, מעדיפים לשמור על ענייני ידידותיים עם השותפים הקודמים שלהם, אבל לפעמים זה מוביל איך אנחנו מביעים, בוכה התוצאות, אם כי לא בהכרח.

10 שאלות מאותו כולם מכירים את סדרת הכתות על סקס

"העיר של הזדמנויות רבות של סוליל. אבל אולי הגיע הזמן, בכלל, בלם על משהו סביר? ... Читать дальше »
Просмотров: 254 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

סקס צריך להיות לא רק נעים ולא מסוכן, טוב, בלתי נשכח.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד ההצעה מגיעה לתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך בתורו Esquitenant רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

לכן, לפני רגע אחראי, הוא עקרוני לשמור על הראש שלי על כמה, כפי שכולם יודעים, הרגלים תמימים שיכולים לשבח מאוד.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס

למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס -10

לעשן

מלבד ההשפעה השלילית על מערכת הלב וכלי הדם, עישון משתקף מאוד במצב של פעילות מינית. עישון תכופים, בסופו של דבר, מוריד את הליבידו, כפי שהוא הפך, ייצור טסטוסטרון הוא מדוכא.

מומחה לבריאות מינית, Vijaisarati Ramanatan, משותף: "עישון סוף סוף יש השפעה על כל מערכות האורגניזם, כולל הרבייה. אנשים חייבים לחשוב כי זקפה ... Читать дальше »

Просмотров: 254 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

הכל כנראה שמעתי על אנשים שרוצים בחלום למיטה, סובלים סומבריזם או שיניים חריקות. מה דעתך על סקס בחלום? למרות העובדה ש אנשים לפעמים לקיים יחסי מין בחלום, תופעה זו לאחרונה רשמית הפרעת שינה מוכרת, אשר כינה "סקס". זה הופיע ההגדרה היא לא פחות מזמן - בתאריך אחד תשע מאות ותשעים ושישה שנה, ובעתיד הקרוב הוא לעתים קרובות יותר צץ במידע המוני.

התוכן של המאמר

1 חסרונות וכבוד מין 2 תנאים מוקדמים לפיתוח מין 3 הפרעת ריפוי

מיכאל Mangan, דוקטור למדעים פילוסופיים, אומר: "כשהתחלתי לעשות עבודת מחקר, לא הצלחתי למצוא חומר די בספרות האקדמית. כרגע, זה די מידע ". לדברי מיכאל מנגן, סקס עשוי לכלול את כל טווח ההתנהגות המינית, כולל רגיל חיבה, Vocalization סקסי, גניחות, קריאות, ובסופו של דבר, סקס יַחֲסֵי מִין. ... Читать дальше »

Просмотров: 226 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)