23:23
10 משימות של קארי ברדשאו במין בעיר גדולה

בכל פרק של "סקס בהתמוטטות", היה קארי ברדסצ'וב זמן לשאול את השאלה בעמודה הקבועה שלו, ואנחנו נהיה כנים, החלק הזה היה ברגע שאנחנו איסוף, אחד מאיתנו הכי הרבה שלנו לבדו אומר אוהבי טלוויזיה צפייה בטלוויזיה.

התוכן של המאמר

1 10 שאלות מאופן שבו כולם יודעים את הסדרה הדתית ביותר על סקס

חלק מהשאלות שלה היו מצחיקות, חלקם מפורשת, וכמה אכזרית, וכפי שהנהגה, בעייתית. המהדורה שלנו בחרה 10 בסוגיות המעניינות ביותר, העיקריות והשרפות ביותר שקארי ברדשוב. ולא כללים אלה הם, מה צריך סוף המשחק הזה? אולי כדי לשמור על ידידות אחרי, COC אנחנו רגילים לקרוא, סוער יחסים?שוב, תשובה מסוימת לשאלה זו נראה לא, אבל זה בהכרח בוער. כמה אנשים, לשים את זה בעדינות, מעדיפים לשמור על ענייני ידידותיים עם השותפים הקודמים שלהם, אבל לפעמים זה מוביל איך אנחנו מביעים, בוכה התוצאות, אם כי לא בהכרח.

10 שאלות מאותו כולם מכירים את סדרת הכתות על סקס

"העיר של הזדמנויות רבות של סוליל. אבל אולי הגיע הזמן, בכלל, בלם על משהו סביר?-

עונה אחת פרק 9

"האם זה באמת אנשים בודדים שצריכים לפנות לסיפורי הפיות המודרנית כדי להצדיק סוף סוף את גורלם וחסר פנים? ... עצמנו אנחנו צריכים להאמין במשהו?-

עונה שני פרק 8

בפרק השמיני של העונה השנייה, קרי משקף על איך העסק שלה עם "זכר חלומותיה" הם מושלמים אם הם פרי של הפנטזיה שלה: הפנטזיה של אדם שרוצה להיות מאושר שהוא מלחין מה לא.

ולא אנו מעריכים בזהירות את ארבעת הגיבורות של הסדרה, התשובה שלנו גם לשאלה של Qurry ביחס שלהם, סביר ביותר, יהיה כפי שהיינו קוראים,. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

זה לעתים קרובות מוכן, בסופו של דבר, אנחנו מוכנים להאמין משהו, רק כדי למצוא לפחות איזושהי התעללות, כמו רבים חושבים על מה שזה נראה לקרות שלנו, כפי שכולם מובנים, צומת אישי. גומות, בסופו של דבר, לקחת את האמת העצובה, ניצור את עולם האשליות, שבו אנו הולכים עם זה נראה ראש, אם רק, בסופו של דבר, מרגיש מאושר יותר ממה שאנחנו באמת מרגישים.

"בעולם שבו אנשים יהיו סוף סוף חלק לעתים קרובות יותר, מה הם הכללים של המשחק לאחר פרידה?-

עונה שני פרק 1

למרות שמישהו שעבר דרך פרידה, כנראה יותר מאשר פעם שאל שאלה דומה.

בישראל, אין דעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך, בתורו, Esquiten היה פשוט ליוות את השותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

הוא שאל את קארי בהתחלה, כמו רובנו להתייעץ עם Usat, העונה השנייה, כאשר הוא עובר את הפער. במקום מישהו שינה את הסטטוס של שותף קבוע על לשעבר, חוסר ודאות רבים מופיעים איך הם צריכים להתנהג עם אדם זה, מה יהיה בסופו של דבר עניינים הבאים שלך ועל ידי מה כללים הם יתפתחו.

למען האמת, אנו מאמינים כי התשובה האוניברסלית לשאלה זו היא פשוט לא, בסופו של דבר, אחרי הכל, הכל נעשה, אבל באופן ספציפי, שובר, מאוד, כמו כולם מובנים, שונה, בדיוק כמו אנשים שהיו מחובר על ידי יחסים אלה.

"האם זה אפשרי להיות חברים עם לשעבר שלך?-

עונה שני פרק 18

שאלה זו, כפי שישבנו בזמן, ישירות, לשים את זה בעדינות, ממשיכה להיגיון קארי על הכללים של המשחק לאחר פרידה. לקרוא ולענות איתנו!לשאת שאלה זו בהקשר של יחסים, המשקף כי עדיף: כדי לשמח מישהו שאתה באמת לא אוהב, או להישאר לבד.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי היום אסקוגר רק מלווה את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

זה מאוד טוב להקצות כי אבל אפילו מחוץ להקשר זה, השאלה נשארת שריפה, אם יש ספקות לגבי הקריירה או בחירה נוכחית אחרת.מה עדיף: מזמרים את העגורן בשמים או להגביל את עצמנו לכחול בידיו?

מייצגים עובדה אחת שאחרים אפילו לא רואים את האפשרות הידידות לאחר היחסים. בכל מקרה, מה עובד עבור חלק, לא עובד עבור אחרים, נוסחה קסם יחיד, כדי chagrin, לא.

"האם אנחנו באמת צריכים את זה, או שאנחנו מתוכנתים מטרות ממשיות דומות?-

עונה ארבעה פרק 15

זה חייב להיות אחד השאלות הנפלאות ביותר, נתונים קארי Bradshow, והוא נבדק בוער עבור רובנו.

קארי קוראת: "למרות ההתקדמות הברורה של החברה שלנו, זה עדיין נראה סטריאוטיפים, אשר אנחנו צריכים לנווט: חתונה, ילדים ואת הבית שלך. יש לומר כי רוב האנשים מטופלים לנישואין ואת הופעתם של ילדים, אבל יש תחושה, בכלל, לתהות אם אנחנו רוצים את זה בעצמם או שאנחנו פשוט מתוכנתים על ידי החברה כדי להבטיח כי בסופו של דבר, כדי שוכב את זה.

אולי אם יותר אנשים שאלו את עצמם שאלה דומה מוקדם יותר מאשר זה נראה לקבל החלטה עיקרית, העולם, שבו אנו יודעים את זה עכשיו, יהיה להחליף באופן משמעותי את זה.

"מה עדיף על יחסי אהבה: בצע את הלב או המוח?-

עונה שלושה פרק 9

ב "סקס בעיר בטלנט" (טוב, אנו מודים, לא רק כאן) ביחסים של הדמויות כל הזמן, זה הפך, הקרב של רגשות ההיגיון מתרחשת.

במדגם נראה כי אנשים צריכים לשאוף ליחסים המספקים את הלב, ואת הנפש, ולא לבחור בין 2 קיצוניות. אחרי הכל, זה ללא ספק אותו רע ומעשים אלה, מה לא הגיוני ואת העתיד, ואלה שאין רגשות.

"הזמן פותר כל?-

עונה שלושה פרק 8

בעונה השלישית, קארי נראה התחיל בהיגיון פילוסופי, המשקף על איך הגורלים שלנו מוגדרים מראש ואם הם כפופים לזמן, או כל זה קורה הוא לא יותר כמו שרשרת של אירועים אקראיים.

לעזאזל את הזריקה הרוחנית בין עידן, דבר שיכול היה להיות, כמו הרבה מאיתנו, אומר, האיש הנפלא ביותר בחייה, וביגום, "איש חלומותיה", אשר "מזל" יפגוש קודם לכן.

"אם אדם אומר זאת להקריב את האינטרסים שלו בשביל השותף שלו?-

עונה ארבעה פרק 14

זו שאלה מופחתת של קארי, באופן כללי, שואלת בעונה הרביעית. לעתים קרובות אנשים, נכנסים למקרים, לסרב את ההרגלים הקודמים ואת אורח החיים, אשר בסופו של דבר מוביל אותם איך העובדה היא לבוא לידי ביטוי, מה הם מאבדים את עצמם.

מטבע הדברים, עלינו להקריב כמה דברים כאשר אנו מתחילים את המקרה, רבים מהם חופש והתירנות, אבל כמעט כל האנשים עושים טעות אופיינית, מסרבים איך כולם יודעים את מספרי האישיות שלהם והם הולכים לעניינים, שוכחים.

"חצי השני. המציאות או לכאורה ייסורים לשווא?-

עונה ארבעה פרק 1

השאלה אם יש באמת איך אנשים רגילים להביע, נשמות זהות או לא, במשך כמעט כל השנים מספר אינסופי של רומנטיקה חסרת תקווה, כולל קארי ברדשאו. זה ברור מאוד, הרעיון של החצי השני עושה לחשוב על זה בעולם בעולם סוף סוף יש אדם שישים לחלוטין לנו, או שאנחנו פשוט לקחת את כל מה שבאמת.

ולמרות שהרעיון של כמה חושבים, נשמה זהה נראית די רומנטית, אנחנו נהיה משוכפלים אפילו יותר, הם באמת קיימים. מייצגים עובדה אחת, כי בכל מקרה, ולכן אנשים יש סיכוי לבניית יחסים ארוכים והרמוניים אפילו מעל.

"למה אנחנו בהחלט להפריע למשהו?-

עונה 6 פרק 2

שאלה זו מצביעה עלינו עבור אחד רגיל, אבל האמת המתמשכת: אין דבר, כמו שיש לנו זמן לדבר, מושלם. שלח תשומת לב לעובדה כי כולל כאשר מדובר ביחסים.

ומה, איך להגיע, יהיה לנו את השאלה הזאת, אנו מזמינים אתכם לשאול עוד אחד: איך לגלות עם מה פגמים באדם עומד, זה הופך להיות, ולמה לא?

אפריטיף מצוין לאותו מזון לחשיבה, אשר סוף סוף נותן לנו איך להשיג, קארי ברדשוב שאין דומה!

Просмотров: 255 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar