23:22
סקס: תאמין לי, ניסית לא כל מיני סקס!

הכל כנראה שמעתי על אנשים שרוצים בחלום למיטה, סובלים סומבריזם או שיניים חריקות. מה דעתך על סקס בחלום? למרות העובדה ש אנשים לפעמים לקיים יחסי מין בחלום, תופעה זו לאחרונה רשמית הפרעת שינה מוכרת, אשר כינה "סקס". זה הופיע ההגדרה היא לא פחות מזמן - בתאריך אחד תשע מאות ותשעים ושישה שנה, ובעתיד הקרוב הוא לעתים קרובות יותר צץ במידע המוני.

התוכן של המאמר

1 חסרונות וכבוד מין 2 תנאים מוקדמים לפיתוח מין 3 הפרעת ריפוי

מיכאל Mangan, דוקטור למדעים פילוסופיים, אומר: "כשהתחלתי לעשות עבודת מחקר, לא הצלחתי למצוא חומר די בספרות האקדמית. כרגע, זה די מידע ". לדברי מיכאל מנגן, סקס עשוי לכלול את כל טווח ההתנהגות המינית, כולל רגיל חיבה, Vocalization סקסי, גניחות, קריאות, ובסופו של דבר, סקס יַחֲסֵי מִין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

דוֹקטוֹר טוען כי עם תופעות מיניות בחלום עשוי להתמודד עם לפחות כמה - מ Mala הוא נהדר, והוא נמצא לעתים קרובות למדי. אבל כזה "מזל" לא כל כך הרבה - כ 1-2% מכלל האוכלוסייה של כדור הארץ, אשר דומה מספר האנשים הסובלים מ סוממבוליזם. מחקריו של מנגן הראו, כי הרוב המכריע של אנשים חווים חוויית מין בחלום - גברים. גבירותי יכול גם לחוות חלומות ארוטיים, אבל באופן משמעותי לתאר. בערך שבעה מתוך 10 חלומות קדומים - גברים. ד"ר מנגן משוכנע שאנשים אשר יש הפרעות ברורות עם חלומות, חווים יחסי מין בחלום.

לימוד, מוצג בפגישה 200 שנה של אגודת החברה, הראו כי 8% חולים שטופלו ביציבות במרפאת השינה היו חוויה מינית חלומות משלך.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לקוחות, מרובים - גברים צעירים מוצלחים אשר מתכוונים לנצח נראה בחגיגה, הליכה מתחת לידית עם גברת בהירה. הרווח הזה של זה מספיק מספיק כדי לכסות את החפצים הדרושים באופן מלא.

שמונה מאות ו -30 איש השתתפו במחקר זה, שם 11 בחורי% ו 4% של הנשים אמרו על יחסי אינטימיות בתוך חלום.

את החסרונות והכבוד של sexiii

כיתות סקס בחלום יש גם כבוד וגם חסרונות. מצד אחד, מנגן אני משוכנע שאנשים ששרדו יחסי מין בחלום יתפלל שהם יותר הרכבה ונינוחה. "ההתנהגות המינית שלהם במהלך חלומות ובכוח החיים האמיתיים משתנים באופן משמעותי, "אומר הרופא. "כשהם מעונות, שלהם גבולות ואיסורים רגילים אינם פועלים. אז, שם הם יהיו יותר הרפתקני, ולעשות דברים נעים כאלה שהם בדרך כלל לא עם בן זוגו ". ואומר הפרעה כזו כמו סקס ניתן לסייע לפתור מספר עצום של בעיות סקסיות.

בשבילך הייתי צריך להתמודד עם הפרעה כזו, אבל אתה רוצה להיפטר ממנו? לא חדשות רעות היא שהיא אמיתית! מספר עצום של מקרים של טיפול מוצלח הראו כי סקס בהצלחה מוצלחים. תוכל לבקש עזרה ולמנות עצות על בריאות פסיכולוגית מפסיכולוגית. בנוסף למועצות ספציפיות של הרופא עבור אפשרות מיוחדת, אתה יכול לעקוב אחר העצה הנוכחית: להוביל חיי מין רגילים, לא לשתות משקאות עם תוכן קפאין שבע שעות לפני השינה, להתעורר ולהירדם באותו זמן בכל יום. אם יש כמה מחלות אחרות, ממהר ליצור קשר עם הרופא - ממצב חולה של הגוף עשוי להיראות לישון.

עדיין בעיה אחת עבור כמה אנשים היא שהם מרגישים נטוש ולא מעניין בתוכנית סקסית. "גבר או גברת יכול להראות הרבה התלהבות למין כאשר הם לא ישנים, "אומר מנגן. "אבל כשהם הולכים למיטה, התלהבות זו מופיעה כאן.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ויאספו חברה מצוינת.

ואז השני הוא השותף יהיה בלי משים את השאלה בראש: ואם חלומות השותפים שלי על סקס עם מישהו אחר?-.

ו זה לא מופרז בררן. תחשוב על עצמך, להיות מודע, אדם לא הרבה מראה או לא מראה תשומת לב לשותף שלו בכלל. והואיל ובחלום תקשורת סקסית מהבהבת מאחורי הסצינה. זה אפשרי כי אתה יכול חלום על אותו שותף, אבל להצדיק אותו לא מציאותי. האיש יהיה חושב שבחלומותיך מהבהבים את התמונה החמה, ולא תקף.

רקע פיתוח sexnia

מדענים לא יכול לתת תשובה מדויקת ואין להם רעיונות למה אנשים תופעה כזו היא נהיגה. יש רק השערות ואינספור תיאוריות. אחד התיאוריה היא כי עבור אנשים מסוימים הממציא הרגיל המיטה יכולה לגרום לתשוקה למין. "כאשר אתה נרדם ספציפי קרבה למישהו, מגע שונה בחלום, ג'יגס וחיבוקים יכולים לעורר חלומות כאלה "- קרא את הפילוסוף.

אם שקול את הבעיה בצד השני, כמה הרגלים רעים (נרקוטית או תלות אלכוהולית, אכילת יתר, שימוש בחלק חומרים פסיכוטרופיים) יכול גם להיות הגורמים למין.

ריפוי הפרעה 3

מ הצד השני, מעשים בלתי נשלט כאלה מעלים שאלות על הסכמה, ו עלול להזיק למערכת היחסים שלך. השותף שלך לא יכול להיות מעורב סקס ולהיות קורבן של פעולה זו. בנוסף, הרופא קורא: "אולי זה לא נעים כי מישהו לא בסדר איתך כאשר אתה מנסה להירדם, כי אתה סובל מאובדן שינה. בגלל סקס אתה ואת השותף שלך עשוי להופיע תחושה של עייפות, דלדול ואדישות.

Просмотров: 227 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar