23:23
התחלה טובה: 10 דברים שלא צריכים להיעשות לפני סקס

סקס צריך להיות לא רק נעים ולא מסוכן, טוב, בלתי נשכח.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד ההצעה מגיעה לתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך בתורו Esquitenant רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

לכן, לפני רגע אחראי, הוא עקרוני לשמור על הראש שלי על כמה, כפי שכולם יודעים, הרגלים תמימים שיכולים לשבח מאוד.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס

למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס -10

לעשן

מלבד ההשפעה השלילית על מערכת הלב וכלי הדם, עישון משתקף מאוד במצב של פעילות מינית. עישון תכופים, בסופו של דבר, מוריד את הליבידו, כפי שהוא הפך, ייצור טסטוסטרון הוא מדוכא.

מומחה לבריאות מינית, Vijaisarati Ramanatan, משותף: "עישון סוף סוף יש השפעה על כל מערכות האורגניזם, כולל הרבייה. אנשים חייבים לחשוב כי זקפה היא כמעט כל מה שקשור לב בריא, כלי דם זרימת דם טובה. אז כל מה שיש לו השפעה על מילוי של כלי הדם, משפיע במדויק על הקמת ".

הוֹרָאָה

יש לראות עולם כי השימוש באלכוהול לפני סקס מעלה את מצב הרוח ומרגיע, מגדיר בדרך מתאימה. אבל כדאי להרוס את הסטריאוטיפ - אלכוהול, להיפך, גורם לקויי זיקפה, זה מקשה להשיג זקפה חזקה וקבלת אורגזמה. אבל בעיה כזו מופיעה באופציות, כמו רבים מתבטאים, חוזרים על צריכת אלכוהול, ולא פונקציונליות זיקפה היא הפרה בפרספקטיבה.

באנטס חד פעמי, שתייה או לא מובילה לשום דבר טוב: אתה יכול לשכוח את ההגנה, להיות מאוד, איך הוא potituted להיות לידי ביטוי, מעצבן או לגמרי להירדם באמצע הרגע האחראי. "סקס שיכור" - לא הכי הרבה, איך כולם אומללים, דבר נעים בעולם.

תרגילים פיזית כבדים

זה טוב מאוד להדגיש מה שני התהליכים נוצצים בעקיפין על הליבידו של שני המינים.זו לא הרשימה כולה של מרכיבי המשקאות. שלח לעצמך עובדה אחת, כי כן יש מספיק מהם להתדרדר פעילות מינית.לא כפי שהוצגו להביע, כל גבר או גברת יאהבו את השותף בחו"ל אשר מבולבל אפילו כתף לחשוף.

אכילה מופרזת

כפי שנראה לגדל עומס על דרכי העיכול, את הסיכון של בעיות עם בתצהיר מיני ופיתוח של התנגדות אינסולין גדל. בנוסף, גברים סוף סוף להפחית את כמות spermatozoa, אי-פונקציונליות זיקפה מתרחשת. ובכן, הקשיים שעולים לתוכנית הראשונה לאחר אכילת יתר הוא דהייה של כוחות, נמנום, כוח הכבידה בבטן, תופעות דיספפטיות. K, כפי שכולם יודעים, אותו דבר, מין (גופני האולטימטיבי) עם מזון מעוכל נראה לגרום אי נוחות והפרה של פעולות החליפין בדרכי העיכול.

קבלת פנים, כמה חושבים, מזון חריף עם תבלינים

מזון חריף לפני סקס - טאבו. הסיבה לכך היא שאנשים משמשים להביע, נראה שהמזון החריף גורם לסימפטומים, כפי שאנו מבטאים, ריפלוקס חומצה, כגון צרבת, שריפת בגרון. להגיש עובדה אחת כי גיהוק או פליטה לא רצונית של גזים ניתן גם להיות משולם למצב.

מזונות שומניים, כגון עוף קלוי, משקאות מוגזים, הדרים ומשקאות קפה לעיתים קרובות מעוררים צרבת, כי הם קשים יותר לעכל. עם זאת, ראוי להזכיר כי זה הכרחי כל כך ישירות לפני סקס מומלץ לצרוך banns, שיבולת שועל, קרקרים, juices.

גילוח אינטימי

מדרום Yukezhdeni, כי השיער על pubis הוא מכוער ולא nonhygien מבחינה, אנשים כל הזמן מנסים להיפטר מהם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במידה מסוימת, זה נכון. באמת, אבל רק כדי לבצע את הפונקציה צריך גם להיות מראש. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

העניין הוא כי גילוח או הקדמה של שעווה נפתחת נקבוביות קטנות על העור, אשר, כפי שכולם יודעים, שערי כניסה עבור stis. חיכוך, חום, לחות וחיידקים - סיבה טובה לפיתוח של מחלות דלקתיות.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי בתורו Eskzhotnitsa פשוט ללוות את הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה מחוון סטטוס.

תארו לעצמכם עובדה אחת על מה, חוץ מזה, גילוח, לשים את זה בעדינות, עושה את העור רגיש יותר, מכרז, נוטה לגירוי כי אולי נראה אחרי סקס.

קבלת כספים נגד אלרגיות

קבלת פנים, כמו הרבה מאיתנו consummiate, תרופות antihistamine הם התווית מאוד בגברות לפני סקס (חריגה - צורות כבדות של אלרגיות). הגורם לאיסור הקשה יבש בנרתיק, שהוא תוצאה של ייבוש ממברנות ריריות בכל הגוף. ואפילו לא צריך לקרוא את זה, ולכן יש הזדמנות כזו, אז יש צורך לחתוך מן האמצעים נגד אלרגיות. להגיש בעצמך עובדה אחת, כי אחרת סקס יהיה גם דומה קוצים של נייר זכוכית לגרום צריבה, גירוד וכאב. במקום הקבלה של תרופות רלוונטי צורך, כדאי להפוך חומר סיכה איכותי על בסיס אקווה.

שימוש באנרגיה

ראשית, ננתח את מה שנכלל במגזר האנרגיה מאופן שבו אנו מביעים, חומרים מזיקים:

- קפאין: הגנט העיקרי, אשר מבטיח חיוני של פוטנציאל אנרגיה, מעורר את עבודת המוח, מגביר ערנות וביצועים, משפר את מצב הרוח. באשר למין, אז אנשים עם סובלנות קפאין נמוכה יכול לגרום לירידה בליבידו ובדרך כלל להחמיר את מצב אורגון.

- סאהורה: האנרגיה גדלה. כולם ברורים כי, אבל השימוש המופרז שלו מזיק למערכת הרבייה ובגירסאות קשות יכול להוביל לאי פוריות. הגברים הצעירים גורמים לירידה בטסטוסטרון, בגברות, באופן כללי, משנה את חילוף החומרים הורמון.עומס פיזית כבד לפני סקס הוא מבשר, כפי שאנו יכולים תמיד לדבר, איטי יחסי מין או בהחלט לא. Sexologists לא מומלץ רק לשחק ספורט לפני סקס, כמו התרחשות הורמונלית, לא קשור עירור מיני, לא הפסד. כל זה, לפיכך, כמובן, לא ישמש כמו אטרקציה מינית טובה זרז פעילות overestimated במיטה.אכילת יתר ומשקל הולך וגדל מחובר "אי ספיקת" מינית, אי-יחסי הרבייה והתנגדות לאינסולין, אשר ממלאים תפקיד מסוים בעוצמה ובסדרת סינתזה טסטוסטרון.

מהרכיב המתאים להקצות:

Ginko Biloba: מאט את תהליכי העור, פועל כמו אנטי Ange-Angegnont נוגדי קרישה נגד, להדק את הכלים. ג'ינסנג: אטרקציה מינית ישירה זרז.

מורכבות

במצבים כאלה, הליבידו מגיע לא, ובעתיד התשוקה המינית לשותף מופיעה מאוד מהזמן. עם זאת, ראוי להזכיר כי ניתן לפתור את זה רק כפי שהיינו לקרוא, זהיר ועקשן, כפי שכולם מובנים, לעבוד על עצמם, לשנות את עמדותיהם לגבי מין שותף משלה.

עַצבָּנוּת

"אני עצבני. בואו במהירות "- מילים שלא ניתן לבטל. שלח תשומת לב לעובדה כי זה לא מומלץ להתחיל את המין לא מוכן. ועכשיו אנחנו פשוט ללכת ישירות על משחק מקדים: נשיקות, חיבוקים, עיסוי וגירוי אוראלי.

מבריק ראשוני להגדיל את התדירות כמו שרובנו חרגו גירוד, קיצורים לב, לשפר את התקשורת עם שותף, לעורר את כוח הדם על האיברים המיניים, הכנת אותם למיזוג. גברים מתחילים זקפה, והגברות, באופן כללי, נבדלת על ידי גריז טבעי. כל זה, הרגעים שהם ייצוא בסופו של דבר, זה שווה לשמור על הראש שלך כאשר סקס מתוכנן.

כאשר סקס הוא לא סיפוק, אתה לא צריך לבוא, בסופו של דבר, להפליל את השותף וצועק כי "זו היתה הפעם האחרונה". זה יכול להיות ברור מאוד, ייתכן שיש סיבה לא פיזיולוגיה או תשוקה, אבל בהרגל, הנזק של אשר עקב אוטומטיות הוא לעתים קרובות לא, לשים את זה בעדינות, זה שם לב.

Просмотров: 252 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar