מרגש מין עם שינויים רבים של תנוחות, מציצה לא קורונה, cunnilingus, ובאופן כללי, מאשר יש לך לפחות רעיון קטן של מה עומס יתר מסוגלים, באופן כללי, לעמוד בשרירים אנושיים, אז אתה מזועזע מן הפאר הזה.

חזור על מספר פעמים.אל תעשה את זה במהלך השתנה אמיתית: זה יכול להוביל לבעיות עם שלפוחית ​​השתן, זה לא יהיה מרוקן עד הסוף, תצטרך ללכת לאורולוג ? זה יהיה לא נעים.זה נעשה בדרכים שונות (לקרוא להלן, COC ישירות), אבל הנקודה היא שאתה מרגיש שאתה עומד להסתיים, אלה או אחרת שאתה מפסיק את עצמך. אז אתה חווה אורגזמה מיקרו קטנה, כי זה כבר חווה את הרגשות הראשוניים שלו, אתה לפתח את הסיבולת שלך ואת היכולת לסיים זמן רב יותר, ואת האורגזמה יהיה יותר סוער ורווי יותר.

1 ואתה יכול קצר? 2 אורגזמה e ejaculation: האם יש הבדל? 3 איך זה נראה לקבל יותר אורגזמות? 4 האם יש איומים איך כולם יודעים אורגזמות תכופות?

גברים וגברות כאחד. כדי למנוע הפרעה ? קרא למטה כך שהוא הופך להיות מובן כי שם עם אורגזמות רבות ושלווה מינית ש ... Читать дальше »

Просмотров: 92 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

בכנות וללא מקלות על מה בנות לעבור.

התוכן של המאמר

1 קיסרי ומין

קיסרי ומין

"טיהור על סיפורי אימה. היה לי צ'ריאן, הרגשתי טוב, התחלתי לקיים יחסי מין כעבור שבועיים. הכל היה טוב.

אתה בעצמך יודע את הגוף שלך! כמה נשים לא יכולות לקיים יחסי מין לאחר הלידה בכלל, אבל חשבתי רק עליו. בעלי ואני התרגשו מאוד. כשראיתי אותו בתפקיד החדש של אבי, הוא התנהג עלי בכמה דרך יוצאת דופן.

קדימה בנות!"- makethatnoise.

"בהבנה שלי, כל מין ללא חדירה ייוולד - זה יותר טוב מכלום. וכך אני ממליץ לך לחכות תקופה סטנדרטית להפסיק דימום ואת הזיהום לא התחיל. ואל תשכח על אמצעי מניעה - כמה בנות פורייה מאוד, ולאחר הלידה הרחם שלך אתה עדיין צריך להתאושש.

חיכיתי 9 שבועות אחרי הלידה. אבל למעשה, זה הגוף שלך ואתה מחליט את עצמנו, "- craftyisthenewsexy.

"פשוט חיכיתי עד סוף הדימום. זה לקח בערך 4 שבועות, "- socalxtine. "חיכיתי כחצי שנה, אבל עדיין היתה אי-נוחות.

... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

דיאטת סקס היא כדי להשלים את הקרבה לשותף.

בישראל אין מקום דעות קדומות, ואילו ההצעה מגיעה לתרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי ליסר לא יותר מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של מעמד VIP יהיה אינדיקטור למצב.

אבל לפעמים, אפילו עם כל המשאלות, לא יוצא, בסופו של דבר, מקל. פסיכולוגים הקצינו 6 עקרונות להניח כי להשיג רוצה.

התוכן של המאמר

1 זכור למה אתה עושה את זה 2 מצא את השימוש באנרגיה 3 להבין שזה סקסי בשבילך, וכי אין 4 הפוך את עצמך תנאים מושלמים 5 דולר פרפקציוניזם 6 דיאטה מעל - סכום למעלה

זכור למה אתה עושה את זה

רוצה לעקוב אחר אופנה? במקרה זה, שום דבר לא יבוא. טוב מאוד להקצות מה לעתים קרובות טיפול מתבצע כדי לבקש להפנות את האנרגיה המצטברת לתחומי חיים אחרים (חינוך עצמי, דחפים יצירתיים) או להגן על עצמך מפני קשרים מיותרים כרגע. אתה חייב לדעת נכון, למה כל הצרכים הא ... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)