09:47
כמה פעמים במהלך הלילה אדם יכול לסיים?

מרגש מין עם שינויים רבים של תנוחות, מציצה לא קורונה, cunnilingus, ובאופן כללי, מאשר יש לך לפחות רעיון קטן של מה עומס יתר מסוגלים, באופן כללי, לעמוד בשרירים אנושיים, אז אתה מזועזע מן הפאר הזה.

חזור על מספר פעמים.אל תעשה את זה במהלך השתנה אמיתית: זה יכול להוביל לבעיות עם שלפוחית ​​השתן, זה לא יהיה מרוקן עד הסוף, תצטרך ללכת לאורולוג ? זה יהיה לא נעים.זה נעשה בדרכים שונות (לקרוא להלן, COC ישירות), אבל הנקודה היא שאתה מרגיש שאתה עומד להסתיים, אלה או אחרת שאתה מפסיק את עצמך. אז אתה חווה אורגזמה מיקרו קטנה, כי זה כבר חווה את הרגשות הראשוניים שלו, אתה לפתח את הסיבולת שלך ואת היכולת לסיים זמן רב יותר, ואת האורגזמה יהיה יותר סוער ורווי יותר.

1 ואתה יכול קצר? 2 אורגזמה e ejaculation: האם יש הבדל? 3 איך זה נראה לקבל יותר אורגזמות? 4 האם יש איומים איך כולם יודעים אורגזמות תכופות?

גברים וגברות כאחד. כדי למנוע הפרעה ? קרא למטה כך שהוא הופך להיות מובן כי שם עם אורגזמות רבות ושלווה מינית של בנים אנושיים רגילים, ולא שחקני פורנו וצוותים של קצוות ומפעילים סביבם.

ואתה יכול קצר?אני

במקום שאתה לא רוצה, באופן כללי, להבין קפדנית, אבל אני רוצה פשוט לשמוע מספרים ? אין בעיות.

בדרך כלל, לפגישה אחת של פעילות מינית ? אוננות או סקס שותף ? עם הפסקות הקטנות ביותר על מנוחה, אדם יכול בהחלט עד 5 פעמים.

איך הפסקות קטנות בין פעילות המינית תהיינה, ובמהירות השבה תוכל להגיע לאורגזמה בזמנים הבאים לאחר הראשון, תלוי בגילו של האיש ומצבו הפיזי שלה

Y, כפי שנהגנו לקרוא, חבר צעיר מעשן, זה רק שווה את זה להיות בלתי צפוי, זה משוחזר מהר יותר, בתוספת אנשים צעירים יותר פיזית יותר מבחינה פיזית יותר ? רק על חשבון משאבי אורגניזמים בלתי נדלים.

לכן, איך הצעירים משחזרים את הקמת אחרי האורגזמה הראשונה, ובסופו של דבר הם יהיו מוכנים לעבודה ולהגנה, אבל החבר'ה מבוגרים מהתקופה שלאחר האורגזמה, כאשר החבר אינו מסוגל לארגן, אולי זה הפך לאיבוד יותר. יש משקל פער ? מן הזוג גם דקות לכמה ימים. כולם יודעים שזה יהיה תלוי בצורת הפיזי, את העבודה של מערכת הלב וכלי הדם.

אבל זכור, כמה באים לידי ביטוי, חיי מין ? אל התחום היחיד הקיצוני, אז הכל כאן תלוי כמעט כל הנסיבות שאינן לא מציאותיות לחשב. לַעֲטוֹף:

מצב פיזי של אדם בכללותו; מצבו הגופני של האיש עכשיו (כפי שהיה מעייף אם ישן); רקע הורמונלי: בחורים צעירים, בדרך כלל, הורמונים הם דוחקים על ידי מערכת העצבים באופן פעיל מאוד, ולכן הליבידו גבוה, והם יכולים פשוט לסיים; כמות המים בגוף. TAKI זרע ? זה לחות.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. הכל הבין כי היום eskzhetnitsa לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

בנוסף, במהלך מין, אנשים בדרך כלל זיעה אינטנסיבית, מבודד סיכה סיכה, כך עבור כמה מאיתנו התרגלו לזה, מרתון מין נוח הוא עקרוני להישאר לחות לא רק בחוץ, טוב, ובפנים. שלב שבו יש מקרים עם שותף. ממה שאתה לא כל כך מזמן לומר להיפגש, ואתה סוף סוף לקרוע את הגג זה מזה, אז כביכול כדי לארגן מרתון סקס עם אורגזמות חזר יהיה קל. יש לך ולא יש לך זמן רב היה פגישה, ואת התשוקה הצליחה למצוא אותו, זה יהיה יותר קשה, בעוד רגע אתה רוצה לקבל רגוע לראות סדרה. כמה סיבולת של גבר. ניסיון מיני. בסופו של דבר, יש לך מספיק זמן, חומרי סיכה וקונדומים על איך להשיג מרתון סקס אמיתי.

לכן, בסופו של דבר, 5 פעמים ? זה רק המספר הממוצע. במקום שאתה יכול יותר ? קריר! אלא פחות ? שום דבר נורא, זה לא אומר לך שום דבר מגעיל.

וברגע, קרא עוד סוף סוף ללמוד כמה פרטים מעניינים על הגוף הגברי וכיצד להגיע יותר הנאה, כפי שאנו יכולים תמיד לדבר, ובסופו של דבר, שותף תענוג.

אורגזמה ושפיכה: האם יש הבדל?2

אתה תהיה מופתע, אבל כן, היא.

תראו איזה סוג של דבר: אורגזמה ? זה, כמעט רגשות נעימים כי אתה חווה במהלך השיא של מעשה מיני. פעימה, חיתוך שריר, שחרור של קבוצה של הורמונים של שמחה והנאה, תחושה של הקלה פיזית וחושנית, פריקה.

ו שפיכה ? זה, כמעט מדבר, לשחרר זרע מביצים.

אגב, עובדה סקרנית: ולא עשית אי פעם, זה הפך, כדי לארגן מרתון מין, אז אתה בטח הבחנת כי עם כל אורגזמה זרע יש פחות.

זה נורמלי: לאחר שפיכה, הביצים, לשים את זה בעדינות, מיד להתחיל ליצור בהצטיינות חדשה, וזה מתאים כי שפיכה הבאה יעברו כי בקרוב יבואו זמן קצר לאחר כמה מאיתנו הוא בעקביות קריאה, הראשון, אז הם פשוט אין לי זמן לייצר הרבה. ואכן, זה לא, לשים את זה בעדינות, זה אומר שאתה יכול "פליטה" הזרע בגוף שלך, רק הוא צריך זמן (מתוך כמה שעות לכמה ימים, תלוי שלך, כמו הרבה מאיתנו הוא רגיל לקרוא בריאות סקס) לייצר מספר "סטנדרטי".

אז, שפיכה ? שחרור קיץ. באמת אבל! אורגזמה אינה מתרחשת עם שפיכה. זה קורה בעוד כמה שניות. וזה קורה לעתים קרובות כי הבחור הוא רק חווה את מה שנקרא, איך כולם נמס, "אורגזמה יבשה" ? רגשות אורגזמיים, אבל ללא שפיכה. וגם קורה להיפך: Ejaculace הוא שם, ואת אורגוזיס הוא גם לא.

אז התשובה לשאלה "כמה פעמים אתה יכול בהצטיינות" תלוי בזה: מה זאת אומרת "בהצטיינות": EJaculate או לקבל אורגזמה. דירות דיסקרטיות בצפון

ועוד עובדה טוסטולת: אורגזמה מרובה אורגזם לא זמין. במילים אחרות, הבנים כאלה: אורגזמה ? מַשָׂאִית ? אוֹרגַזמָה. זה, באופן כללי, בשל הצורך של גוף גברי במנוחה להחזיר את היכולת של רק חבר מומחה, ובאשכים צבר לפחות, כפי שכולם ברורים, זרע לא אוקטור.

הגברות יקבלו סוף סוף אורגזמה מרובה: במקום לעורר אותו בעדינות, איך כולם יהיו אומללים, איברי המין של הגירוי הבא או מספיק כדי שהם התחילו להתכווץ שוב. זה יהיה רע אם לא נשמו את ההשפעה הזאת.

איך להשיג עוד אורגוזיס?3

להימנע מאוננות לפחות כמה ימים לפני מין מרתונו. להבין, זה שווה את הרגישות לרגישות של איברי המין, יהיה זה קל יותר בהצטיינות, ביצים יפיק זרע יותר, ואת האפשרות של אורגזמות חוזרות יגדל. השתמש בשיטת Kegel. זה היה ברור מאוד, בהתחלה הוא הומצא עבור הגברות, עם כל זה עבור הגברות לאחר הלידה, כדי להקל על שיקום של מערכת Genitourinary, אבל באופן כללי תרגילים אלה שימושיים עבור כולם: הם לשפר את השרירים, כמו רבים לידי ביטוי, את תחתית האגן המופחת על ידי אורגזמה (הן גברים וגברות), מה שהופך אורגזמה חזקה יותר.

המהות של התרגיל הוא רגיל: עייפות השריר שאתה עצמך מתוחים כאשר אתה רוצה להפסיק כמה מאיתנו היא ייעוץ, זרם של שתן. יש לציין כי אתה שומר אותם במשך חמש עד עשרים שניות, ולאחר מכן להירגע היטב.התוכן של האתגר, אם כן, כאן בדרך כלל שני קיצוניים: או שאדם לא נגמר בכלל, רק בסוף הזיקוקים האפי, להיות בטוח לגברות על הפנים, כי חלקים אחרים של הגוף, כי כי אין מספיק אלפא סמסטובו, כמובן; או cums כמו 10 פעמים, כל עוד אתה, כצופה, לא מתחילים לגלות, לא ניתן לירכיו עם הזרע, כי באורגניזם חי רגיל, זה לא מיוצר בכמויות כאלה.ואת המציאות ... והמציאות היא לעתים קרובות מאכזב.

סרטן eyanialation e אורגזמה.

כפי שנראה כי הוא מתעכב אורגזמה? שיטות שני, הן פשוטה.

1: כאשר אתה מרגיש כי אורגזמה מתקרבת ? בעדינות, אבל בחוזקה בשקט בין הראש לבין תא המטען ולשמור על סחיטה עד שאתה מרגיש את התחושה של אורגזמה, בסופו של דבר, נסוג. זקפה ברגע זה עלולה להיות בסופו של דבר רך יותר ? זה נורמלי, רק דם היה יצוק רק חבר.

דרך שנייה: השלם את הגירוי כאשר אתה מרגיש שאתה עומד להסתיים. זה נקרא גם קצות, אתה יכול Google וידאו בז'אנר כזה על פורנואב, יש הרבה.

האם יש איומים כמה מאיתנו התרגלו לקריאת אורגזמות תכופות?4

לא. מַקסִימוּם ? פיזית עייפות ותייבשות ממה שאתה עושה את זה עם שותף או אוננות ארוכה מאוד. ובכן, וכפות הידיים או חבר עצמו ניתן למחוק, אבל כך שהוא הופך להיות, להזהיר מספיק כדי להשתמש סיכה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ואבנים. אבל אלה לא צדדים שימושיים אחידים לעבוד.

תהנה עצמך, כמו שאומרים בכפרים הרוסיים.

Просмотров: 86 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar