15:07
העדפות מיניות של עמי העולם: כי אינגנים סוף סוף לבחור?

אינטרסים מיניים סימנים דמוגרפיים עשויים להיראות מעניינים. אולי האוקראינים יכולים לענות נראה שונה בין זה, ואת האוקראינית הבלגית הם יכולים לחפוף. מה עלי לומר קאיה - נתונים סטטיסטיים הוא רק מספר כולל שאינו לוקח בחשבון אישי מקרים.

התוכן של המאמר

1 שלישיה סקס 2 חדירה אחורית "כלבלב" 3 רכבל 4 העולם של סקסולוג

סקס שלישיה

לראות את זה ב מדינות בריטיות, כגון ארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד, יונייטד ממלכת ואנשים אחרים מעדיפים סקס שלישיה. עם כל זה בספרד, צרפת, יוון והונגריה בקשות במנוע החיפוש הראו כמעט באותו אחוז - מ 28 ל -39%. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא כי סקס שלישיה הוא מושג ייחודי ומוערך. זה יהיה רע אם לא הבחין במה בו, באופן כללי, יכול שלושה גברים, שלושה גבירותיי, שתי גבירות ואדם אחד, שני גברים גברת אחת. בשאילתות, זה לא היה, זה הוצג איזה שילוב נמצא לעתים קרובות סך הכל. לא מספיק מי יודע מה כן זה לא כל כך עקרון.

חדירה אחורית ו "כלבלב" 2

בין ספקים אנגלית על המקום השני והשלישי הם אחורים סקס וסגנון "כלבלב" בהתאמה. מיקום המיקום של שותפים כאן דומה, ולכן הפער בין עמדות אלה הוא לא כל כך גדול. ציד מאוד להקצות מה נמצא בארה"ב האחורי סקס הוא נלהב כ 20% של משתמשים, ובגרה - כ -30%. זה אני זה סביר - לא בחינם, סקס אחורי הקרקע נקרא גם "סגנון יווני".

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים משגשגים המעוניינים להיראות טוב בחגיגה, הליכה מתחת לידה עם בחורה יפה. רווח זה מספיק, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

הכל ידוע מזה זמן רב ורומנים לגמרי הגיע לכאן סימן שיא - כ 50% של בקשות למין האחורי.

Cuckolder3

עוד אחד, כמה פנטזיה שנחתה, - cuckold. טוב מאוד להדגיש את מה שהוא אומר שהאדם נהנה איך זה הוקם, כאשר זה נראה כי הגברת שלו, בסופו של דבר, מקיים יחסי מין עם זר איש. מדינות דוברות אנגלית נספגות על ידי רעיון זה ב -16% מהבקשות, בעוד איך אנחנו רגילים לקרוא, סאני ספרד, פורטוגל נתון זה הוא גבוה פי שניים - 31%, וב איטליה לחלוטין, בסופו של דבר, הוא מגיע ל -51%.

ואיזה סוג של ציוויליזציה יותר כל עושה בקשות עבור כל כך נושא ארוטי? יהיה מופתע, אבל זה czechs, כ -25%. הם נושמים בחלק האחורי של מדינות דוברות אנגלית - כ -20% מכלל מספרים.

בצע את החלומות שלך בישראל היסודי, במקרה שאתה אישה מסוגננת בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5500 יורו.

ההנחה היא שכולם יתפגשו בנתונים אלה, שכן הכל ברור, בדרכים שונות ולקשור את זה stodiec עם איך אנחנו ואנחנו עולים בקנה אחד עם Usat, מפורשת ודפוסים כי בשל סטריאוטיפים עירוניים.

אבל כמעט את כל אלה סטריאוטיפים הם כיום הרסנית. אולי העובדה, כמו גם, באופן כללי, להסביר את ההתנהגות ספרדים, איטלקים ופורטוגלים שרוצים לראות את הגברות שלהם יש לנו יחסי מין עם גברים אחרים, ואילו על האנשים האלה הולכים סטריאוטיפים על הקנאה המחמירה שלהם ואת התכונות הקנייניות? בְּכָך מחקרים מדענים לא רק ממוקש את פרטי המין המעניינים ביותר, ו להבהיר את הרגלי הכנסים, אורח החיים שלהם.

כמה נתוני החיפוש בקשות משקפות את התנהגות הציוויליזציה בכלל. כולם ברורים שההעדפות המיניות של כמה הכנסים בולטים, אך במידה מסוימת צפוי. כמה סקסולוגים מכוון בספקן לסוג זה של ניסויים, כי הם, זה התבטא לא תמונה מלאה. אחרי הכל, לא כל אדם כוננים לתוך מחרוזת החיפוש בקשתך. וגורם זה עשוי ברצינות, הוא הפך, להשפיע על הסטטיסטיקה הכללית.

העולם של סקסולוג 4

מה שזה לא היה, סקסולוג קאיה מקסוול קובע כי הסיפור הזה הוא לא יותר כמו, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, עוד אחד "תחושה", אשר אדם יתפרש דרך הפריזמה של הידע שלו Inozemen. לקחת לפחות בלגי האוקראינים - שאל על המינית שלהם העדפות, ולאחר מכן - חבריהם. ניתוח לאחרונה מנוע החיפוש של גוגל רשאי לעשות העדפות מיניות של אנשים, על פי המדינה שבה הם חיים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבקרבנו לא אומר, הבקשות האהובות ביותר היו: שלישיה, סקס אחורי, סגנון "כלבלב", סטירה. צריך לומר כי מעניין יותר לא רק לדעת את ההעדפות האלה, טוב, כדי לגלות באילו מדינות אחת או אחרת קרובי משפחה מוערכים יותר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

Просмотров: 2739 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar