12:35
אשר תנוחה עדיף לקיים יחסי מין בפעם הראשונה?

במועד הראשון, אנשים מתנהגים בקושי. הם מקיפים יותר מהרגיל. לפני אדם - פנים חדשות ללמוד ולהראות את עצמך. להראות, כמובן, עם הצד הטוב ביותר. זה נכון במיוחד עבור גבר. הוא חייב לגלגל את כל היתרונות שלו, להראות מה הוא חזק, אמיץ.

התוכן של המאמר

1 8 הודעה עבור סקס ראשון

אחרי הכל, זה ירצה לראות בחורה. ובמין ראשון. זוהי עבודה אינדיבית.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה נפשית קשה. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. יותר נעים להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

גבר משיף את כל הכוח, הפנטזיה והמצא. הנה כמה עריסות תנוחה שיסייעו לגבר לבנות אלגוריתם פעולות ולא ליפול לתוך פני העפר.

8 תנוחות עבור סקס ראשון

לוֹטוּס

Pose הוא מושלם עבור זוגות שבהם הבתולה היא הבחור. מאז הוא (כמעט בוודאות) מאוד מודאג, הכל יכול ללכת בכל מה שאוהבים רוצים. בתוך זה מקרה ילדה צריכה להראות הבנה וסבלנות.

התנוחה עצמה היא די פשוטה: הבחור יושב למטה, הנערה ממוקמת על העליונה, מול שותף. זה יכול לשאול את הקצב, ואם הכל יסתיים מהר מדי, להזמין שותף ל"סיבוב השני "לאחר הפוגה קטנה.

מחקר ארוטי

כדי להירגע לפני סקס, התחל עם אוננות הדדית. לשכב על הפנים בצד אחד לשני. ללטף את עצמך, שותף, לחקות הזזות אחד את השני ולא למהר, וליהנות רֶגַע.

ליטוף איטי

בפעם הראשונה אתה לא צריך לנסות תנוחות מורכבות וניסוי עם סקס קשה ומהירה. לשים לב הקדמה, כך ששני השותפים נכנעים ונרגשים ונרגשים עבור אל "המעניין ביותר": הנערה נופלת על גבו, ואת בן זוגה יושב לפני ברכיה. רגלי הנערה נזרקות על מותניה.

כדי להרחיב הנאה, לקנות עבה יותר קוֹנדוֹם.

תנוחה של כפות

הבחור והנערה שוכבות בצד, בראשם הפעל בכיוון אחד. ברגל אחת בחור זורק על הנערה ונכנסת היא אחורית. יד חופשית הוא מלטף את שותפי החזה. הנערה חופשית יד יכולה לעורר את הדגדגן (אצבעות או צעצוע). שירותי ליווי

פנים אל פנים

איש קשר חזותי יוסיף למה שקורה חוּשָׁנִיוּת. קבל פנים אל פנים, יושבים מעט הצדה זה לזה - סקס במצב כזה אינו מתאים לחדירה עמוקה (זה עד כה ולא נדרש), אבל יש לו מספר יתרונות. אם מין עומד מייגע, אתה יכול לחזור על אותה עמדה כבר שוכב במיטה.

לרקוד על הברכיים

כמה בנות נבחרו במודע עבור הראשון מין אינו יציבה משימה, ואת המיקום של הסוס כדי לשלוט על העומק חֲדִירָה.

הבחור נופל על המיטה, הנערה יושבת למעלה. לנוחות, היא יכולה להסתמך על ידיו על כתפיו. בלי לחץ צריך - האיטה יותר הילדה תעבור, כך גדל הראייה תענוג יקבל אותה נבחרה. גם בתנוחה זו נוח להפריע רגע וליהנות נשיקה ארוכה.

מיסיונר קלאסי

קלאסי לא גיל. אם בחורה רוצה לקחת הכל בשליטתו, הרגליים צריכות להיות כפופות בברכיים ולמשוך לעצמך (מחבקת בָּחוּר). אז היא תוכל לשלוח שותף ולשאול את הקצב.

דוגגי

בתנוחה זו, הנערה לא צריכה לעשות שום דבר, אבל חוסר קשר חזותי מאפשר לך לשכוח מחשבות כמו "איך עכשיו הפנים שלי נראים?-. לחדירה עמוקה יותר, יש להציב את הנערה רגליים רחבות יותר. אם היא עדיין לא מוכנה לכך, הרגליים צריכות להיות מופחתות יחד - חדירה עמוקה לא תעבוד, אבל ההרגשה תהיה כל אותו בהיר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsa פשוט רואה את השותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה סימן של מעמד.

לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס ראשון הוא תמיד ער עבור שני השותפים. אני ממליץ לומר את המחצית השנייה שיש לך הראשון. אז הבחור יידע שאתה צריך להתנהג ככל האפשר, ויש תשוקה טובה יותר אחד לשני פעם אחת. בנוסף, אתה יכול להירגע ולתת ללכת פחדים. מוכח - אם הילדה מודאגת או מפחדת ממין, השרירים של הנרתיק הם דחוסים, אשר יכול לעשות באופן משמעותי חדירה. להחזיר את המין הראשון כתהליך טבעי. ליהנות מהם במלואם, כי בפעם השנייה לא יהיה! בחר תנוחה נוחה עבור המין הראשון לצלול לתוך אגרוף של הנאה.

Просмотров: 627 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar