14:16
10 דרכים עבודה כיצד לתמוך בשיחה עם אדם מוצלח

הפגישה הראשונה היא שלב חשוב מאוד במערכות יחסים. הוא רלוונטי הן לתוכן והן לימים. להחזיק אדם עשיר - משימה קשה. מעט להיות חמוד ומושך חיצונית, אתה צריך עדיין לגרום לעניין ולתת להבין שאתה באמת ראוי למועמד.

הבעיה היא כי בנות לעיתים קרובות לא יודעים מה לדבר עם מעמד רבות. ומכיוון שהתאריכים משעממים וגברים אינם מעוררים את הרצון להמשיך. ישנן מספר דרכים עבודה כדי לעזור לעשות שיחה בחיים ומעניינים. אז יהיו לך הרבה יותר סיכויים כי חסות או הלקוח יהיה מוקסם בהחלט להזמין את התאריך השני.

צריך לשאוף לשים דיאלוג

אתה לא צריך להפוך שיחה במונולוג, אומר את כל הביוגרפיה שלי או לאלץ אדם לדבר בלי לשתוק. זה יוצר אי נוחות מסוימת והוא לא מאוד פרודוקטיבי עבור שניהם. כדי ללמוד עוד על השני, אתה צריך לבנות דיאלוג, ועל זה אתה צריך לשאול שאלות.

במקביל, שאלות לא צריך להיות בנאלי. שאל את השטויות בצורה של מה שהוא אכל לארוחת בוקר או איך הוא בילה היום - טיפש מאוד. מידע זה לא יביא לך תועלת, והמקור לא יגרום לשום דבר, אבל שעמום. עוד שגיאה נפוצה - תגובות יחידות. אל תפחד לדבר על עצמך, לשתף פרטים, כי התאריך הראשון הוא דרך מצוינת לפרסם את עצמך מכל הצדדים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אל תהיה בן זוג משעמם

אפילו סיפור על איך הלכת לבחור שמלה בחנות - אתה יכול להפוך סיפור מרתק, אם זה חי ויפה כדי למנוע את זה. גם נרטיב על נסיעה להרים ניתן לומר משעמם הרבה, אשר לא יגרום שום רגשות מהמקור.

למד את זה מעניין תמצא תמציא כי האיש לא עשה כדי להרוג אותך, וכל תשומת הלב שלו היה מרוכז על העלילה. מוסיפים פעולה קטנה וחוש הומור, ואז הוא עדיין זוכר את הסיפור המרתק שלך במשך זמן רב. אז אתה יכול להראות לעצמך כמו בן שיח מעניין, אשר חשוב מאוד לנציגים של סקס חזק.

שתיקה - לא תמיד זהב

בנות רבות חושבות שבתוכנית הראשונה היא חייבת לשבת ולהקשיב, מעת לעת לוותר ולתנער חמוד. כמובן, גברים רבים רוצים לדבר, אבל לכל דבר יש גבול. אם לא תוצג כל פעילות בדיאלוג, אז עבור חסות פוטנציאלית או ללקוח זה יהיה סימן שהוא לא מעוניין בך. מסכים, עם מצב כזה, הוא לא סביר להזמין אותך למועד השני. אין צורך להיות מסתורי מדי ושקט, זה לא תמיד טוב.

פחות מבוכה

אין צורך לפחד שיחות נכבדות, למשל, סקס. זה די נורמלי כאשר אדם מנסה להבין את הרגעים שלו. הן התוכן והן ליסר חייבים להבין כי עם צירוף מקרים מוצלח והסכמה הדדית במערכת היחסים שלך עשוי להופיע אינטימיות. זה הגיוני כי חסות או הלקוח רוצה מיד לגלות את כל מה שהוא מעוניין בתחום זה כדי לא לפגוש כמה אי הבנה.

זה לא הגיוני להתבייש ומבולבל. כמובן, לכל אחד יש טאבו, אבל עובד פנאי גופרית אתה צריך להיות מוכן לשיחות כאלה. בסופו של דבר, אתה מבוגרים.

רגשות תחת שליטה

כאשר מדברים, לא נותנים לרגשות לקחת את הדף מעל המוח. זה קורה לעתים קרובות כי הילדה, לאחר קסום שיחול עשיר ומוצלח, מאבד את ראשו ומתחיל לשאת פרנק שטויות. אתה תמיד צריך לעקוב אחר המילים כי הסיפור שלך לא נראה כמו דייסת מרגשות, שברי ביטויים והצהרות מעורפלות. לא לחצות עם הנושא בנושא, לא לנסות להיראות טוב יותר ממה שאתה באמת לא לדאוג, אחרת אתה יכול להתחיל לגמגם ולמעוד. מהצד זה נראה חמוד ומצחיק, אבל לא מקצועי.

תרגם שלילי חיובי

אם אתה רואה כי בן שיח שלך אינו ברוח, אז אתה צריך להיות מוכן למה שאתה צריך לתרגם את הדיאלוג לתוך ערוץ חיובי. אל תאפשר לגבר להתרכז הדיאלוגים השליליים, כאלה לא יובילו לשום דבר טוב. כתוצאה מכך, ייתכן שיש מחלוקת או סכסוך. אם אתה רואה שהשיחה הלכה למקום לא שם, אתה צריך להיות מסוגל לנווט במהירות ולשנות בעדינות את הנושא.

בקצרה ובמקרה

אתה זוכר כי התשובות שלך לשאלות לא צריך להיות חדר אחד. אבל באותו זמן, אתה צריך להבטיח כי העותקים שלך הם קצרים יותר מזה של בן שיח. נסה לעשות דגש על זה, אז הוא ירגיש משמעותי יותר יבין שאתה באמת מתעניינים בו.

מחמאה + שאלה

טכניקה מצוינת שידברו אף אחד, אפילו את המשך הבולטן ביותר. אין להפחיד על מחמאות ודיבור שיבוע. לשחק על האגו זכר - הטוב ביותר כי התוכן יכול להתבצע או ליסר על תאריך עם חסות פוטנציאלית או לקוח. שבחים ראשונים, ולאחר מכן לשאול שאלה. אז אתה תעשה נציג של רצפה חזקה נחמד להמשיך את הדיאלוג. נגע על ידי מחמאה הוא יהיה יותר מעוניין בתשובה מפורטת.

טכניקה "כן, וגם ...-

זה הגיוני כי במהלך הדיאלוג אתה לא תסכים עם משהו, אבל אתה לא צריך להראות את זה. אתה לא צריך לצביף, אם רק אתה לא שחקנית מעולה לא יודע איך לעשות את זה במיומנות, כך ששאלת חושד כלום. השתמש בטכניקה "כן, וגם ...-. אז אתה תראה כי בכלל אתה מחלק את עמדתו, אבל תוכל לבטא את נקודת המבט שלך, גם אם היא מושרשת אחרת.

סיפור על שמורת

במוקדם או במאוחר יבוא הרגע שבו הדיאלוג הולך למבוי סתום. חשוב לנווט במהירות ולמצוא נושא חדש לשיחה. אם אתה לא עובד, אתה תמיד יכול לספר קצת סיפור מעניין מהחיים, אשר עשוי להיות ענף חדש של הדיאלוג שלך.

כמובן, סיפור כזה חייב להיות מוכן מראש. ואפילו טוב יותר, יש 2-3 חתיכות במלאי כך אם יש צורך, להשתמש בהם. זה צריך להיות משהו באמת מעניין רצוי על ידי הומור, אז הצלחה מסופקת.

אמנות התקשורת עם גבר היא מדע שלם. אבל כל הידע הזה יהיה מאוד שימושי לנערות פנאי. לבנות דיאלוג פרודוקטיבי עם נציגי מין חזקים אמור להיות מסוגל לדעת כל ליסר ואת התוכן, ההצלחה שלהם במקצוע ישירות תלוי.
Просмотров: 307 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar