02:04
עבודה בתאילנד - גן עדן למתחילים

מדינה זו, אשר כבר זמן רב דירוג קבוע 18+. תאילנדית נחשבת מקום התמוטטות ודיבוצ'רי, ואת כדור הפנאי הוא התעשייה הרווחית ביותר שם שבו אתה יכול להרוויח. אם אתה חשפנית מתחיל לרצות ללכת למדינה אחרת בפעם הראשונה, אז עדיף לבחור תאילנד. יש את החיים הזולים ביותר, מעסיקים נאמנים ואורחים נדיבים, ומה עוד רקדנית צריך לאושר?

איך הטוב ביותר להתיישב

לרכוב בטאי עצמך - רעיון רע. אמון צופים ומנהלים מפוקפקים גם לא צריך להיות מסוכן. רקדני בנות לגייס לספק שירותי מין. האפשרות הבטוחה והאמינה ביותר - כדי ליצור חוזה דרך הסוכנות. זה אני להבטיח רווחים, סיוע תעסוקתי ואפילו בונוסים בצורה של קורסים שפה חופשית, טיולים ואחרים.

ניתן למצוא מודעות מהסוכנויות על אתרים מיוחדים או על קצה של חשפנות אחרות. עדיף לבחור משרדים גדולים ומורשים, המסיים חוזה תעסוקתי אמיתי. כל ההוצאות שלהם על העיצוב של מסמכים אחרים אתה יותר מאשר לפצות על רווחים עצומים.

מה זה סטריפטיז ב tae?

ריקוד ז'אנר ארוטי בתאילנד מאוד ביקוש. וכל בחורה בהחלט תמצא את הנישה שלה. יש לך גוף יפה מאוד, אבל אין שום ניסיון? זו לא בעיה, כמו מועדונים רצועות רבים צוברים חדשים ולאמן את אמנות סטריפטיז שלהם מאפס. אם יש לך תוכנית בילה עם תלבושות יפות וכוריאוגרפיה מעולה, אבל אתה לא מוכן להתפשט, אז במקרה זה העבודה יהיה.

במיוחד בטאיה מעריך את העבודה של ז'אנרים שונים. לדוגמה, אתה יכול להראות אקרובטי או טריקים קרקס (מספרים על טבעות, נדנדות, בד בד), אבל זה לא ריקוד במיוחד? אפילו במקרה זה, אתה תועבר למועדון עם ידיים ורגליים. למדו בצורה חלקה, לשים על בגד ים מבריק ולעשות כוכב של תאילנד.

מאשר מופע מרהיב, יותר אוהדים. אין סטנדרטים ומסגרות. הנערה עצמה מחליטה איך ללמד את עצמך ומה להשתמש בנאום. זה לא משנה מה תעשה על הבמה, העיקר הוא כי הוא נצמד לאורחים וגרם עניין בקרב הציבור.

דרישות עבור חשפנות

לעבוד בתאילנד, יש צורך:

  • גיל מבוגר 18 ויותר מ -35 שנים.
  • מראה נעים יתקבל בברכה.
  • גוף רזה הוא נקודה חשובה מאוד. לעומת סודות מיניאטוריים של סלאבים להסתכל איפה בחינם, משקל עודף רק להחמיר את המצב.
  • זה גם הכרחי כי הילדה היה רצון בוער לרקוד סטריפטיז, ללמוד משהו חדש להרוויח כסף.

    האם זה נכון כי הממשל של הסוכנות או המועדון לוקח את הדרכון?

    זה בעצם אז אם אתה לחתום על חוזה עם הסוכנות, וזה משלם את הטיסה שלך. כל זה נעשה עבור ביטוח משנה, כך הנערה לא לעזוב ב 2 ימים, רק בגלל pretzhanul. המסמכים יאוחסו בכספת, אבל זה לא אומר שבארץ הם יתקיימו בכוח.

    ראשית, אם איזה סוג של מצב מסובך באמת קורה, אתה תהיה בשלווה הביתה. שנית, אם אתה משנה את דעתך לעבוד בגלל הסכסוך עם אורח או חשפנית אחרת, או כך היה יום ויש לך מצב רוח רע, אז הממשל יעשה כל מאמץ כדי לפתור את המצב. אתה תשלם פיצוי, יועבר למקום אחר, מרגיע כך שתוכל להמשיך לעבוד.

    הסוכנויות מבינות שהם חייבים להתמודד עם אנשים צעירים ואימפולסיביים, ולכן, שמירה על דרכוניו, הם מצילים את ההכנסה שלהם מעשי העובדים המהירים של העובדים. מצבים רבים ניתן לפתור, אבל אם אתה לא רוצה להמשיך, אז אף אחד לא יחזיק

    אם אתה באופן מוחלט לא רוצה לתת דרכון אחסון (וזה לפעמים טוב יותר מאשר לרעוד על הבטיחות שלה), ואז רק לשלם טיסה סאומה. אז לא תהיה מחובר עם ההתחייבויות הפיננסיות של הסוכנות.

    תנאי עבודה

    עובדה מעניינת, לרוב הבעלים של מועדוני רצועה בטעיל הם עולים מרוסיה ואוקראינה, ולכן יש בהחלט לא יהיה תקשורת. לעבוד בנוחות מן הימים הראשונים. נערות ליווי בהרצליה

    תכונות של חשפנות בתאילנד:

  • לרוב חוזה במשך 3 חודשים. במקרה זה, הסוכנות משלמת את הכרטיס בדרך אחת. אם הנערה עובדת ב Tae 6 חודשים, אז היא תשלם במלואה את הדרך לארץ ובחזרה.
  • הויזה משולמת 50/50 עם המעסיק. באופן כללי, הכל מחולק tae עם סוכנות עם הסוכנות: והכנסות והוצאות. זה יהיה לגעת בשכירות דיור ורגעים אחרים עובדים.
  • מועדון עבודה כרוך בצריכה פעילה. החשפנית עצמה מגיעה לשולחנות ומציעה את החברה שלה. עם צריכה פסיבית של רקדנים לשולחנות מעלה מנהל מיוחד. האחוז הוא לא רק עם קוקטיילים אלכוהוליים, אבל בכלל מכל תפריט עמדות: סלטים, ממתקים, מנות חמות. אפשרות זו מעולה היא טעימה לאכול על חשבון האורח.
  • במהלך המשמרת אנו חלופיים חלופיים על הבמה והרווחים במסדרון (תקשורת עם אורחים, פרט, רוקדים ליד השולחנות).
  • כל הרווחים מחולקים 50/50, כולל עצות. גם חשפנות הם שיעור לשינוי, אבל הסכום הוא קטן ולא הולך כמו בונוס.
  • זה יהיה 5-6 ימים בשבוע. Outlet צף.
  • חליפות, נעליים ואביזרים בנות לרכוש משלהם.
  • באופן כללי, תנאי שיתוף הפעולה נוחים מאוד לבנות. הממשל דואג כי רקדנים תמיד היו במצב רוח טוב, כי אז הם יכולים להתענג על האורחים.

    הסוד העיקרי של רווחים גדולים בתאילנד

    אנחנו מדברים על האמריקנים. העובדה היא כי מלחים וקצינים מארצות הברית לעתים קרובות לעצור ביציאות תאילנד, אשר פשוט מחניק כסף ואהבה להוציא כסף על בנות יפות. זוהי קטגוריה זו של האורחים האהובים ביותר בחשפנות המקומיות.

    ובאופן כללי, זוהי ארץ נופש, ולכן כל הגברים באים לכאן עם כסף כדי לוודא. מאוד ב tae של זרים שמכבדים את החשפנות המקצועית מקצוענות עצות טובות.

    פלוס של רקדנית עבודה בתאילנד

    בארץ זו, עליך לנסות לעבוד מהסיבות הבאות:

  • מזון זול מאוד לינה. אתה לא צריך להשקיע הרבה כסף מהרווחים שלנו.
  • יש בגדים זולים מאוד בטאיה, כולל הבמה. אתה יכול לקנות את אותם רצועות או בגד ים עבור נאומים עבור פרוטה שטרן.
  • סוכנויות לספק חשפנות הדרכה חינם לריקוד, שפות, כמו גם טיולים במדינה.
  • יחס נאמן מאוד של מועדון המועדון לבנות. כל רקדנית יכולה לעבוד במצב נוח לכך ולהמריא לבקשה שלהם. אף אחד לא כוחות כלום.
  • מועדוני רצועת הם רציניים מאוד לגבי פרטטאם. הכל קורה בחדר סגור עם מצלמות נסתרות. הגנה היא לא צופה גבולות מטרידים אחד: לא ילדה ולא אורח. מגע זה בזה עם הידיים שלך לקחת רמזים סקסי אסור הן.
  • ייחודי ונוח לחיים ואקלים לעבודה.
  • הרכב הבינלאומי של אורחים. אתה לא נמאס לך כל הזמן לתקשר עם אותם אנשים, כי תיירים מכל רחבי העולם לבוא טאי.
  • עבודה בתאילנד - הנאה מוצקה. זוהי אופציה נהדרת עבור Newbies, מאז שהייה יהיו יותר כמו חופשה ומהנה מאשר עבודה קשה. אם אתה הבעלים של כישרון מיוחד, שחקנית טובה או מתעמלים, אז אתה פשוט לא יהיה המחירים, וכל מועדון ייקח עם זרועות פתוחות ובתנאים הטובים ביותר. העיקר הוא לבחור סוכנות טובה עבור החוזה, כדי לא להגיע למעסיק בלתי אמין ולא לקלקל את הנסיעה.

    Просмотров: 407 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar