20:13
איך מרוויחים הזרמים הרוסים המפורסמים ביותר

לפני חמש שנים, טוויץ 'נחשב לטריטוריה לגברים. אבל בשנתיים האחרונות, בנות יש בנות רשומות יותר ויותר. נציגי המין החלש יותר מוכיחים שהם יכולים לשחק משחקי וידאו לא גרועים יותר מגברים. בנות לא רק מרוויחות כסף טוב, אלא גם ניתנות לזיהוי בקרב גיימרים.

Discoverer Karina (Sharishaxd)

יש לה יותר מ 800 אלף בחשבונה. מנויים. הילדה הייתה אחת הנציגות הראשונות של המין החלש יותר בקרב גיימרים ברוסיה. מאוד רגשית קרינה עברה את דוטה 2. חוטף מעבר ליופי כזה, החבר'ה לא יכלו.

בשנת 2021 נאספו השידורים שלה בנושא GTA V. אלה מספרים ענקיים עבור פורמט זה. בעוד כמה שעות הרוויחה סטראשה מאות דולרים. בנות מכירה את קרינה בערוץ ביוטיוב, שם שיתפה את פרטי החיים באיטליה.

איפה מוצאים נערות שוות בתל אביב לבילוי מענג המון בילויים אפשר ליישם עם נערות ליווי בתל אביב, זה יכול להיות בדירה דיסקרטית, בית מלון ואפילו אצלכם בבית.

הרווחים שלה הם יותר מעשרה אלף. דולרים בחודש. מותגים מפורסמים מציעים לרוב קרינה חליפין.

שריניאן מוסקובי

ארינה נרשמת בכוונה בטוויץ '. בכל חודש, מספר המנויים שלה גדל ב -30-50 אלף. בן אנוש. כעת יש לאריניאן כמעט מיליון מנויים. הילדה משחקת באופן קבוע יחד עם גיימרים מובילים. בגלל זה, רמתו גדלה, היא עוברת בצורה מופתית רמות מורכבות.

ביוטיוב יש לה ערוץ נסיעות. יפן הפכה למדינה האהובה עליה. ילדת זרם יוצאת כמעט כל יום. לכן, הרווחים שלה הם לפחות 2,000 דולר לחודש.

Olyashaa

אולגה סקסון ראתה לראשונה זרם כשהחלה להיפגש עם בחור. הגבר הצעיר שלה אהב לראות איך אחרים משחקים. אולישה החלה להתעמק במה שקורה והחליטה שהיא יכולה להציע משהו קהל. כך החלה את הפרט שלה על טוויץ '.

אבל הערוץ לא הביא את התוצאה הרצויה. ואז הילדה נפרדה עם בחור. המצב המלחיץ שנאלץ להביט אחרת בזרמים, הם צברו פורמט אחר. בדיחות חדשות ושיחות גלויות יותר אהבו את הקהל. כדי לתמוך באווירה, אולגה החלה לנסות תלבושות למשחקי תפקידים. במהלך השנה הקהל שלה צמח ל -500 אלף. בן אנוש.

מאגר דירות דיסקרטיות תל אביב. טלפון לפרסום מודעה: ***-***-****. דירות דיסקרטיות; נערות ליווי; תמונות אמיתיות ; קוקסינליות; עיסוי אירוטי; שירותי ליווי; יחסי שליטה bdsm; גייז; אדיר - חם באתר; שיחות אירוטיות; שיחות ארוטיות; פורום ...

התחלה להיכנס... איך למצוא עבודה ...

ההכנסה המשוערת של Olyashaa Streamhaa למשך חודש נראית כדלקמן:

  • תוכניות של 100-150 $-השמרה;
  • 1200-1500 דולר-קמפיינים להמרה;
  • שידורי 3000-3200 דולר-טוויץ '.

חיבור נגדי נגד נטשה

אחד הזרמים הראשונים שהתמודדו עם החבר'ה במשחק הנגד-סטריק: פוגע גלובלי. עבור גיימרים רבים זה חלום. החבר'ה מציינים שאם הם לא היו יודעים שגיימר הוא ילדה, הם לא היו מאמינים.

במשך כמה שנים של קיומו של חשבון Gensyxa, הקהל צמח ל 900 אלף. בן אנוש. הנתונים ראויים, לכן ההכנסה היא יותר מ -3,000 דולר לחודש.

דינבלין מסנט פטרסבורג

זרמים של הילדה הזו דומים למופע. יש לה יותר מ- 500 אלף. מנויים והכנסה יותר מ -3,500 דולר לחודש.

מאז 2018 הילדה עובדת רק באתר הטוויץ '. Dinablin מוביל לא רק ערוץ על משחקי וידאו, זה נלהב מאופנה. זה משפיע על תחושת הסגנון היפה שלה. הקהל מושך את המופע הייחודי של הפרויקט "Streamlav", שדינה מפתחת באופן פעיל.

אינדקס ציצי אתר פנאי ובידור למבוגרים, עם אוסף גדול של מידע על נערות ליווי, שירותי סוכנויות ליווי, מעודני חשפניות, חדרים לפי שעה. כל מה שאתה צריך נמצא באינדקס של ציצי!

סטרימרסה גאצ'קטם (גיכקה)

ילדה צעירה שהצליחה לאסוף קהל מתוך 350 אלף בשנתיים. בן אנוש. הקהל שלה בטוח ששיא הפופולריות עדיין לפני.

דאשה אוהבת את Minecraft, והיא גם אוהבת לתקשר עם הקהל בצ'אטים. בגלל פתיחות חברתית נערת ליווי בתל אביב כזו, הילדה הייתה אהובה על ידי המבקרים באתר הטוויץ '. עד שהכנסות הילדה לא יעלו על 1,500 דולר לחודש.

בין הזרמים המפורסמים ניתן להבחין:

  • קיקסניה עם הכנסה של 800 דולר לחודש;
  • An_dream - מקבל יותר מ -1,500 דולר;
  • Ekatze007 - הכנסה חודשית של יותר מ -1,200 דולר;
  • Sorabi_ - בערך 900 דולר;
  • Visshenka - מקבל יותר מ- 1000 $.

באמת ניתן להרוויח בזרמים אם אתה מקדיש זמן לשיעור זה. ככל שהילדה עוברת לאוויר, כך הדירוג שלה גבוה יותר!

Просмотров: 415 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar